És akkor spoiler: Varga Benedek Márk

Spoiler, disclaimer és mea culpa egyben: a blog indításakor azt hittem, menni fog a rendszeres meló, és tartani tudom legalább a heti egy posztot. Hát nem így lett, Index, C:c, Hogyvolt, projektek, satöbbi miatt elmaradoztak a posztok, és egy idő után már tudtam, hogy a büdös életbe' nem érem magam utól úgysem. Nem baj, retrospektív apablogot is lehet írni, olyan még úgysem volt, ugye.

Naszóval Benedek, - mert a Márkot elsősorban csak azért kapta, hogy majd ha Los Angelesben rendel a Starbucksban, ne szopassa halálra a baristát a Benedekkel - a 38. hét kezdetén, két héttel azelőtt, hogy ki lett volna írva Timi, megszületett. A hogyan és miként egy hosszú blogposzt lesz majd (eskü, nem kell rá 3 hónapot várni), és kikerülnek azok a cuccok is, amiket terveztem, vázlatban hagytam, de nem írtam meg. Ja, és nagyon jó fej, már bandázunk, pedig csak 3. napos, miközben ezt írom.  

Címkék: benedek